Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua col·labora per quart any consecutiu al Dia de la Diversitat

El passat dia 12 de novembre, la Plataforma per la Llengua va col·laborar conjuntament amb disset entitats més a promoure i apropar els drets fonamentals entre el miler de joves d'entre 12 i 18 anys que van participar al Dia de la Diversitat.

Aquesta iniciativa ha estat organitzada per la Regidora de Dona i Drets Civils de l'Ajuntament de Barcelona i l'Agència Europea de Drets Fonamentals (FRA), en col·laboració amb l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona, amb l'objectiu de presentar i mostrar els diferents aspectes de la diversitat a través de l'exercici i el coneixement dels drets fonamentals.

L'esdeveniment es va celebrar a l'Espai Jove la Fontana de Bracelona i té com a objectiu  fomentar els drets humans i el respecte a través de la interacció entre els joves i la reflexió sobre els drets fonamentals, sota el lema "respect unlimited". Dins d'aquest marc, la Plataforma per la Llengua volia trencar tòpics, facilitar informació sobre l'ús del català actualment,i sobre la seva situació, vigència i legislació.

Així doncs, l'ONG del català va organitzar dues activitats de curta durada: el taller d'elaboració de xapes, el taller del Passaport de les llengües (que inclou llengües com urdú, xinès, búlgar, àrab i amazic) i un altre de llarga durada on els joves podien veure Els gags més divertits de la nostra llengua. Al final del taller es va fer un sorteig entre els joves de material de marxandatge de la Plataforma per la Llengua.

Parteja