Nòvas ← d’Autras notícias

Llums, càmera, acció! a Reus

La Plataforma per la Llengua explica als mitjans de comunicació la situació del català als cinemes de Reus.

Així, Ramon Canela, de la Plataforma per la Llengua de les comarques tarragonines, exposava els resultats dels recents estudis que ja realitzat l'entitat pel que fa als percentatges de pel·lícules que s'exhibeixen en la nostra llengua en les diverses sales. L'acte reivindicatiu en favor del cinema en català va realitzar-se a partir de les 20h del vespre. L'acció és realitza en el marc de les activitats organitzades pel Correllengua que al llarg del cap de setmana del 26, 27 i 28 d'octubre s'estan duent a terme a la capital del Baix Camp.

Entre les diverses activitats realitzades al llarg d'aquests dies -cercaciles, actuació castellera, presentació del voluntariat per la llengua, contacontes, commemoracions a J.V.Foix o un sopar popular- caldria destacar que el dijous 25 d'octubre, Elga Cremades, Anton Baiges i Toni Royo, van participar amb altres ponents en un col·loqui sobre la llengua catalana a la sala d'actes del Centre de Lectura de Reus.

Parteja