Nòvas ← d’Autras notícias

Una cinquantena de persones participen en les 3es Jornades de Consum i Llengua

Unes 50 persones han assistit avui a les 3es Jornades de Consum i Llengua, que organitza cada any l'entitat Consum Català amb la col·laboració de la Plataforma per la Llengua. Durant la jornada s'han debatut temes com la situació del català en l'àmbit de la salut o les bones pràctiques de les empreses en l'àmbit de la llengua. També s'ha presentat l'informe anual de queixes rebudes i el projecte de la nova plana web per tramitar queixes i consultes de la ciutadania, així com altres estudis i propostes respecte la defensa dels drets lingüístics dels consumidors i usuaris a Catalunya.

La jornada s'ha celebrat durant tot el matí al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona. Ha comptat amb la col·laboració de l'Agència Catalana del Consum, de la Direcció General de Política Lingüística i de la regidoria de Drets Civils de l'Ajuntament de Barcelona. La sessió també ha comptat amb la participació d'alguns experts de la Coordinadora d'Usuaris de la Sanitat (CUS) i també de l'Hospital de Bellvitge i el seu departament lingüístic.

Parteja