Nòvas ← d’Autras notícias

Tot a punt per a la Jornada de Consum i Llengua

El proper 31 d'octubre, Consum Català - Associació Catalana de Consumidors organitza la 3a Jornada de Consum i Llengua, amb la col·laboració de la Plataforma per la Llengua.

Enguany, la Jornada tindrà lloc a partir de les 9 del matí a la Sala 2 del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (c/ Montalegre, 5) i finalitzarà a dos quarts de dues. Compta amb la col·laboració de l'Agència Catalana del Consum, de la Direcció General de Política Lingüística i de la regidoria de Drets Civils de l'Ajuntament de Barcelona.

El programa que l'entitat ha elaborat per aquesta ocasió gira a l'entorn del consum, la llengua i la sanitat, i comptarà amb la participació d'alguns experts de la Coordinadora d'Usuaris de la Sanitat (CUS) i també de l'Hospital de Bellvitge i el seu departament lingüístic.

En la segona part de la jornada, hi haurà temps per a presentar l'informe de queixes anuals de Consum Català i la Plataforma per la Llengua, així com altres estudis i propostes respecte la defensa dels drets lingüístics dels consumidors i usuaris a Catalunya. Vegeu el programa complet aquí.

La inscripció és gratuïta, però cal omplir la butlleta d'inscripció que podeu trobar aquí.

Parteja