Nòvas ← d’Autras notícias

Tapa't la boca amb el lema “Volen que el català no es parli” i envia'ns-en una foto per Twitter!

Recorda que encara pots participar en la iniciativa "Volen que el català no es parli". Mira aquí la galeria de les fotos que hem anat rebent. Només has de tapar-te la boca amb l'adhesiu de la campanya, fer-te una foto i difondre-la per Twitter amb menció al nostre perfil @llenguacat i amb el hashtag #volenquenoesparli .

Encara pots aconseguir un adhesiu i participar en la campanya! Acosta't a la seu de la Plataforma per la Llengua, a Via Laietana, 48A o envia'ns un correu a info@plataforma-llengua.cat.

La Plataforma per la Llengua va llançar la setmana passada aquesta campanya amb una acció sorpresa en què va tapar la boca del monument de rafael Casanova amb aquest adhesiu uns dies abans de la Diada. L'objectiu era recordar la situació del català i els continus atacs que des de fa un temps rep la nostra llengua i que n'obstaculitzen el procés de normalització. Encara no has vist el vídeo de l'acció? Fes-ho aquí.

Hem de donar resposta als atacs que patim! Participa-hi!

Parteja