Nòvas ← d’Autras notícias

Ofrenes florals, parades informatives i manifestació ahir per la Diada!

La Plataforma per la Llengua va participar un any més en la Diada Nacional de Catalunya amb diversos estands informatius que van rebre la visita de centenars de persones i amb ofrenes florals arreu del territori. Gràcies a tots i totes els que vau venir a veure'ns per comprar els nostres productes de marxandatge o simplement per informar-vos de les nostres campanyes i accions! Les fotografies de la Diada són d'en Martí Gasull i en Marc Soler. Podeu veure la galeria de fotos aquí.

La Plataforma per la Llengua va llançar divendres la campanya "Volen que el català no es parli" amb una acció sorpresa en què va tapar la boca del monument amb aquest adhesiu. L'objectiu és recordar amb motiu de la Diada la situació del català i els continus atacs que des de fa un temps rep la nostra llengua i que n'obstaculitzen el procés de normalització. Encara no has vist el vídeo de l'acció? Fes-ho aquí.

A Barcelona, l'organització va realitzar cap a les 12.00 aproximadament la tradicional ofrena floral al monument de Rafael de Casanova. A més, vam tenir parades de distribució de material a tocar de l'Arc de Triomf, a la Ronda de Sant Pere, i al Fossar de les Moreres. I a la tarda, la comitiva de la Plataforma per la Llengua va participar a la manifestació per la independència, organitzada per L'Assemblea Nacional Catalana, la presidenta de la qual, Carme Forcadell, és membre de l'executiva de la Plataforma per la Llengua.

A Arenys de Mar, la Plataforma per la Llengua Maresme va realitzar l'ofrena floral a Canet de Mar i Arenys de Mar. A més, el 14 de setembre, a 2/4 de 8 del vespre a la Sala Noble del Centre Cívic Calisay d'Arenys de Mar hi haurà la xerrada-col·loqui sobre "L'Onze de Setembre i Catalunya" amb l'historiador Jaume Sobrequés i Callicó.

Avui es presenta a Esparreguera la territorial de la Plataforma per la Llengua al Baix Llobregat. L'acte se celebrarà el dia 12 a les 7 de la tarda a Can Pasqual.

Parteja