Nòvas ← d’Autras notícias

Ofrenes florals i parades informatives arreu del territori per la Diada!

La Plataforma per la Llengua participarà un any més en la Diada Nacional de Catalunya amb diversos estands informatius i amb ofrenes florals arreu del territori.

A Barcelona, l'organització realitzarà cap a les 11.00 aproximadament la tradicional ofrena floral al monument de Rafael de Casanova. A més, tindrem parades de distribució de material a tocar de l'Arc de Triomf (tot el dia), a la Ronda de Sant Pere ( fins a les dues del migdia), i al Fossar de les Moreres (fins a les dues del migdia).

La Plataforma per la Llengua Maresme, el dia 10 farà el Correfoc per la llengua a dos quarts de deu del vespre a Arenys de Mar amb la Colla del Basilisc. I el dia de la Diada,  realitzarà ofrenes florals a les 11 del matí als municipis de Canet de Mar i Arenys de Mar.A més, hi haurà dues xerrades-col·loqui sobre “L’Onze de Setembre i Catalunya” amb l’historiador Jaume Sobreque?s i Callico?. A Canet de Mar: divendres 7 de setembre a 2/4 de 8 del vespre a la biblioteca P. Gual i Pujadas. I a Arenys de Mar: divendres 14 de setembre a 2/4 de 8 del vespre a la Sala Noble del C.C. Calisay.

Un dia després de la Diada Nacional, Esparreguera acollirà la presentació oficial de la territorial de la Plataforma per la Llengua al Baix Llobregat.

L'acte se celebrarà el dia 12 a les 7 de la tarda a Can Pascual.

Parteja