Nòvas ← d’Autras notícias

L'Onze a Tarragona, enllacem-nos pel català

Per tercer any consecutiu, entitats de la societat civil, entre les quals la Plataforma per la Llengua, organitzen una Diada Nacional participativa i plena d'activitats a la Part Alta de Tarragona. Amb la voluntat de consolidar aquest onze de setembre actiu i reivindicatiu a les comarques tarragonines, una fira d'entitats, mostres de cultura popular, castellers i actuacions musicals seran presents al Pla de la Seu i a la Plaça del Fòrum.

Jocs, danses, correfocs i cercaviles s'aniran succeint juntament amb formacions corals i el tradicional dinar popular que ajuda a finançar el projecte. Els parlaments centrals -que en la primera edició, la del 2010, van anar a càrrec de la Plataforma per la Llengua- seran realitzats per l'Assemblea de Docents de Tarragona, Minyons Escoltes i Guies i representants de la campanya "A Mallorca, en català".

A més, voluntaris de la Plataforma per la Llengua van participar ara fa unes setmanes en el vídeo promocional de la Coordinadora 11 de Setembre, juntament amb membres del teixit associatiu de la ciutat, l'Escola de Lletres, el Cau de Llunes, els castellers de la Jove, els Xiquets de Tarragona...  Podeu veure el vídeo aquí.

Més informació a www.11setembretarragona.cat

Parteja