Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua col·labora amb el concert ‘Catalunya vol viure en llibertat’

La Plataforma per la Llengua s'ha adherit com a entitat col·laboradora de la festa que se celebrarà a Girona el 29 de juliol Catalunya vol viure en llibertat i els socis i simpatitzants de la Plataforma podran gaudir d'importants descomptes en la compra d'entrades.

Catalunya vol viure en llibertat, el concert que organitza El Punt Avui el proper diumenge 29 de juliol a Girona, compta amb la col·laboració de la Plataforma per la Llengua. Amb Plataforma ja són 21 les organitzacions que s'han volgut adherir a la gran festa per la llibertat.

Els socis de Plataforma per la Llengua tindran avantatges en la compra de l'entrada ja que gaudiran d'un 33% de descompte del cost total. Les entrades es poden comprar a www.catalunyavolviurenllibertat.cat o a www.elpuntavui.cat. Per poder formalitzar el descompte, a l'hora de la compra, els socis i simpatitzants interessats hauran d'introduir el codi: plataforma01.

Parteja