Nòvas ← d’Autras notícias

"I ara què, Ramon?"

Et van avisar de totes bandes, des dels teus i des dels altres, però n'has fet cas omís. La cosa podia no sortir com pensaves, i a fe de déu que aquestes darreres setmanes has llaurat el tros perquè els qui tenien dubtes se'ls hi dissipessin. Total, golejada i de les que fan història. I ara què, Ramon, com ho vendrem això, com ho explicarem? Perquè, de fet, hi ha alguna cosa a explicar?

Jo m'inclino per pensar que tens una opinió dels teus potencials votants no gaire generosa. Vaja, que subestimes molt alegrement la possibilitat que s'hagin informat d'alguna coseta. Tu ho saps, i ells també: la historieta de la segregació escolar per motius lingüístics no l'has inventat tu, i on l'han intentat o la pretenen intentar, els resultats conviden a deixar-ho córrer, a no emmerdar-s'hi, vaja.

Mira, a Catalunya, hi ha partits que operen amb la mateixa lògica i que s'han bolcat a aquesta croada. Ho tenien claríssim, creien que, com a mínim, la meitat dels seus votants -l'altra meitat potser ho deixarien córrer per mandra, no pas per ganes- exigirien la defensa de l'escola segregadora. Ramon, al final han estat quatre. Si, ho has llegit bé, quatre famílies. (Autor: Marc Biosca) [segueix llegint]

Parteja