Nòvas ← d’Autras notícias

Voluntaris de la Plataforma per la Llengua visiten la seu de la UE a Barcelona

Dimecres passat un grup de 20 joves voluntaris de diferents programes de la Plataforma per la Llengua van visitar la Representació de la Comissió Europea i l'Oficina del Parlament Europeu a Barcelona, situada al passeig de Gràcia. La visita va servir perquè els participants coneguessin de primera mà què són i que fan aquestes institucions, i per apropar-los a la realitat de la UE. Els joves van poder mostrar les seves inquietuds i debatre qüestions tant fonamentals com la oficialitat del català a la UE.

Anteriorment a la visita el grup va fer un dinar conjunt que va servir per compartir les experiències dels diferents projectes que s'estan portant a terme dins la Plataforma per la Llengua. La majoria del joves, procedents de més de 8 països diferents, han participat al projecte Mitjans de Comunicació per la Cohesió que forma part del programa "Joventut en acció". A la trobada també hi va assistir la periodista d'origen Colombià Omaira Beltran  conductora de programa de ràdio "La Veu del Poble" de la Ràdio Llatina la Bomba on molts dels joves voluntaris hi col·laboren en un espai radiofònic setmanal els dimarts en català.

Parteja