Nòvas ← d’Autras notícias

WICACC i la Plataforma per la Llengua demanen als webs de viatges i ofertes on line Atrápalo i Edreams que implementin una versió en català

La Plataforma per la Llengua i l'entitat WICACC han fet arribar un document als responsables dels webs de viatges i ofertes on line amb seu a Barcelona Atrápalo i Edreams sobre la importància de la llengua catalana en l'àmbit econòmic.

La Plataforma per la Llengua i WICACC (Wèbmasters Independents en Català, de Cultura i d'Àmbits Cívics) també han demanat als responsables d'aquestes dues importants webs especialitzades en viatges i oci que implementin una versió en català, tal com ja han fet importants companyies del sector internacionals i estatals com Vueling, Ryanair, Easyjet, American Airlines, Iberia, Booking o Ryanair Hotels. Així mateix, els han recordat que el català és una llengua molt activa a la xarxa, amb un pes molt superior a Internet del que li correspondria per nombre de parlants.

Les dues entitats esperen que les companyies interpel·lades, amb seu social a Barcelona, donin una resposta positiva a la proposta, i estan segures que la inclusió del català serà positiva per a totes dues empreses. En aquest sentit, els han remarcat que la llengua catalana és un element d'oportunitat en l'àmbit comercial, atès que el seu ús a l'empresa no només permet actuar de manera responsable i respectar el dret lingüístics dels consumidors, sinó que permet elevar els nivells de qualitat i generar proximitat i confiança amb el client, i en conseqüència, rendibilitat comercial.

Parteja