Nòvas ← d’Autras notícias

Jordi Manent, membre de l'Executiva de l'entitat, nou director del Centre de Normalització Lingüística de Barcelona

Jordi Manent, membre de l'Executiva de la Plataforma per la Llengua, serà nomenat els propers dies director del Centre de Normalització Lingüística de Barcelona. Membre de l'Executiva de l'entitat des del 1994, ha treballat activament en diferents projectes i campanyes i també era el director de la revista de l'entitat, La Corbella. La seva tasca ha contribuït a la consolidació i al creixement de l'entitat.

Jordi Manent és llicenciat en filologia catalana per la Universitat de Barcelona. Estudiós de l'obra de Pompeu Fabra, ha estat professor de català, ha exercit de traductor i de corrector i ha treballat al Servei de Política Lingüística del Govern d'Andorra. Amb motiu d'aquest nomenament, Jordi Manent ha abandonat tots els càrrecs que tenia a l'entitat. Des de la Plataforma per la Llengua esperem que la nova etapa que ara inicia sigui profitosa per a la promoció i foment de la llengua catalana.

Parteja