Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua País Valencià participà aquest darrer cap de setmana a les Trobades d’escoles en valencià d’Alacant i Castelló

La Plataforma per la Llengua ha participat activament al darrer cap de setmana de les Trobades d'escoles en valencià. El passat divendres 27 d'abril se celebraren les Trobades d'escoles en valencià de la localitat d'Alacant i el diumenge 29 d'abril les trobades del Grau de Castelló, amb una participació de més de 25.000 persones.

La participació de la Plataforma per la Llengua ha consistit amb la distribució de les publicacions de l'entitat i de material divers. També s'ha informat sobre les campanyes i projectes de l'entitat al País Valencià. Aprofitant l'ocasió, es va organitzar un taller de contes per als més menuts, i es va incidir en la campanya "Joguets en valencià", amb la intenció de sensibilitzar indústria, comerços, pares i mares, i també els més menuts, al respecte de l'etiquetatge dels joguets.

D'altra banda, la Plataforma per la Llengua es va reunir el divendres amb prop d'una trentena de membres del recentment creat Casal Tio Cuc d'Alacant, un nou espai de promoció de la cultura i llengua del País Valencià.

La reunió va ser un bon punt d'encontre en el qual intercanviàrem opinions al respecte de les propostes pel valencià a la ciutat d'Alacant. També s'obrí un diàleg que, tard o d'hora, pensem que ha de donar els seus fruits amb propostes concretes i amb avanços concrets per a la presència del valencià a Alacant.

Parteja