Nòvas ← d’Autras notícias

Descomptes per als socis per a l’obra de teatre "Som una noció" al Club Capitol

Dins de la política d'avantatges i beneficis per als socis, la Plataforma per la Llengua ha arribat a un acord perquè els socis i sòcies de Plataforma per la Llengua tinguin un descompte molt important en l'obra Som una noció, que actualment es representa al teatre Club Capitol, prèvia trucada telefònica dient el número de soci de l'entitat. Per a reserves i més informació sobre les condicions, podeu trucar-nos al 93 321 18 03 o escriure'ns un correu a socis@plataforma-llengua.cat.

El preu habitual de les entrades és de 20 € els dimecres i dijous i de 25 € els caps de setmana, i l'oferta per als socis és de 5 € fins el 22 d'abril i de 10 € a partir d'aquesta data, prèvia reserva al telèfon 902 362 881 (de dilluns a divendres, de 10 a 14 h i de 16 a 18 h). Per a més informació sobre l'obra, descarrega't el programa adjunt.

Pots consultar tots els avantatges i descomptes de què pots disposar pel fet de ser soci de la Plataforma per la Llengua a: https://www.plataforma-llengua.cat/avantatgessocis.

Parteja