Nòvas ← d’Autras notícias

"La Inclusió social és “La Bomba”"

Com ja sabeu, a la Plataforma per la Llengua treballem de manera activa en favor d'una acollida lingüística inclusiva. Ho fem a través de molts projectes diferents i mirant de fer-ho més enllà de formes i maneres clàssiques. És per això que prioritzem el treball conjunt amb entitats de nouvinguts i també amb mitjans de comunicació específics de les persones immigrades. Aquests mitjans, en general, no són en llengua catalana i informen poc sobre temes relatius a la llengua i la cultura catalanes.

Un bon exemple d'aquesta col·laboració és el projecte que realitzem amb ràdio "La Bomba" (100.3 fm), en el programa "La veu del poble". És un programa que de dilluns a divendres, de 13,00 a 14,00, tracta temes d'interès social, ajuda a la comunitat, informació, cultura, gastronomia i molt més. La nostra col·laboració és de mitja hora, cada dimarts. Ràdio "La Bomba" va néixer a l'any 2006 com una eina d'apropament cultural entre la comunitat immigrant i la societat d'acollida de Catalunya. Té un seguiment de 160.000 radiooients i supera un 2,5 per cent de share (quota d'audiència, o percentatge respecte la resta d'emissores). "La Bomba FM" és una emissora llatina coneguda per un 14 per cent de la població, i entre la població llatina, el share és proper al 20 per cent, sobretot a l'àrea metropolitana de Barcelona. (Autor: Daniel Mundet) [segueix llegint]

Parteja