Nòvas ← d’Autras notícias

L’espot “L’ONG del català” ja ha arribat a les 1.000 visualitzacions! Encara no l’has vist?

L'espot de la nova campanya de la Plataforma per la Llengua "l'ONG del català" ja ha superat el miler de visualitzacions al nostre canal de Youtube. Encara no l'has vist? Et sorprendrà! Pots veure'l en el següent enllaç.

Una ONG?

Efectivament: la Plataforma per la Llengua és una organització no governamental, amb ambició i de referència en l'àmbit de la llengua. Com a ONG, necessitem disposar de recursos econòmics propis per assolir els nostres objectius. Aquests recursos els hem d'obtenir bàsicament dels nostres socis.

Per això iniciem aquesta nova campanya en la qual el missatge principal és destacar el nostre caràcter no-governamental. La idea creativa de la campanya és que la nostra entitat s'inspira en la publicitat d'altres ONG, ja que no tenim recursos suficients per crear la nostra pròpia publicitat. Hi ha moltes ONG que fan la feina en àmbits tan variats com els drets humans, la salut o la cooperació internacional. Però la nostra llengua comuna, el català, també és una causa justa i mereix els nostres esforços. Per això també necessita una ONG.

Vols col·laborar amb nosaltres?

• Pots fer-te soci aquí.

• Pots fer un donatiu puntual aquí.

Parteja