Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua participa als Pastorets d'Osona amb una immersió lingüística.

El passat dia 23 de desembre el Centre per a la Normalització Lingüística d'Osona va presentar una versió dels pastorets basada en contes d'en Pere Calders a un flamant teatre Atlàntida de Vic ple de gom a gom. L'obra de teatre va ser representada per alumnes dels consorci d'Osona, catalans d'orígens diversos, i va fer una reivindicació al model d'escola catalana i a la immersió lingüística.

La Plataforma per la Llengua hi va col·laborar amb els submarins de la campanya Immersió . La iniciativa de la campanya immersió és conjunta entre la Plataforma per la Llengua i The Catlanders.

Aquesta era la segona vegada que la nau del #catalaalatac apareixia a la comarca d'Osona després d'haver fet una immersió col·lectiva a 5 escoles de Torelló amb alumnes de 0 a 12 anys el passat 7 de desembre.

El submarí té el full de ruta a punt per continuar el seu periple al llarg del mediterrani! us animem a submergir-vos amb nosaltres!

Parteja