Nòvas ← d’Autras notícias

"Posem-nos-hi?"

Aquestes últimes setmanes he tingut l'oportunitat d'assistir a la presentació que el Departament d'Ensenyament ha fet del pla nacional de lectura, en el desenvolupament del qual s'implica tot el govern. He llegit, també,  l'article que Thomas L. Friedman va publicar al New York Times en què destaca la importància que té la implicació dels pares en el procés educatiu dels fills i en els futurs èxits personals i professionals.

Quan constatem els resultats de les avaluacions de joves de diferents països que recull l'informe PISA, ens preocupa molt el fet que els estudiants catalans que acaben l'escolaritat obligatòria estan molt lluny d'aconseguir els bons resultats que obtenen els nois i noies de la mateixa edat de països com ara Finlàndia i Singapur, i els de la ciutat de Shangai, per exemple. No ens podem quedar, només, amb aquest sentiment de frustració. Hem de trobar solucions. Per això ens hem de felicitar per la iniciativa que, liderada pel Departament d'Ensenyament, s'ha iniciat i que preveu una durada de quatre anys (2011-2014). ( Autora: Teresa Casals). [segueix llegint]

Parteja