Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua ja té 18 anys!

Aquest desembre la Plataforma per la Llengua ha fet 18 anys. 18 anys de treball intens a favor de la llengua catalana. Estem satisfets d'haver arribat a assolir aquesta fita. Fa 18 anys (concretament un 12 de desembre de 1993) 17.000 llaunes de Coca-Cola escrivien a la plaça de Catalunya de Barcelona la reivindicació "ETIQUETEU EN CATALÀ", i començava, així, una activitat prolífica.

La Plataforma per la Llengua naixia el mateix any que s'havia dissol la Crida a la Solidaritat, i tenia la voluntat d'esdevenir una eina potent per a servir el país. Des d'aleshores hem avançat molt, però encara resten molts reptes per aconseguir, entre els quals que la Coca-Cola etiqueti en català i, en els termes actuals, que compleixi la legislació catalana vigent.

Per continuar amb molta més força i enfocar els propers 18 anys necessitem la col·laboració de tothom, i és per això que fem una crida per superar amb escreix els 3000 socis actuals. És el millor regal d'aniversari per a la Plataforma per la Llengua, l'ONG del català.

Parteja