Nòvas ← d’Autras notícias

A Cop de Rock!

És amb el ritme que els participants del programa de parelles lingüístiques juvenils van assistir a l'obra de teatre que la companyia Dagoll Dagom interpreta amb el mateix nom.

El teatre Victòria del Paral·lel de Barcelona, va acollir aquest musical  que segons el director Joan Lluís Bozzo " és un missatge d'amor, d'admiració i d'agraïment a les bandes mítiques que van fer possible el miracle del Rock Català a principis de la dècada dels 90 del segle XX i fins als nostres dies. També és un missatge d'estímul i record a un públic enfervorit que va omplir a vessar els recintes on tocaven, i que, amb el seu suport i amb l'expressió dels seus desigs i sentiments, van modelar i donar sentit a aquest moviment musical que va moure tota una generació. El nostre missatge està ficat dins d'una ampolla, com tots els missatges llegendaris;  una ampolla que sura per la Mediterrània i que cerca els seus destinataris de dalt a baix dels Països Catalans..."

Una història emotiva que a través del rock ens va fer recordar,  gràcies a les seves cançons, les nostres vivències personals; d'amor, de festa, i de tots aquells valors que suraven a la pell de cadascú de nosaltres a nivell individual i també, a la del nostre poble.

De nou una nova experiència del grup de voluntariat lingüístic juvenil que vam acabar de completar tot fent tertúlia al voltant d'una taula.

Parteja