Nòvas ← d’Autras notícias

Torna el Correllengua a Canet de Mar

Un any més, la secció local de la Plataforma per la Llengua a Canet de Mar és l'entitat organitzadora del Correllengua a aquesta població.

Enguany presentem tres actes:

• 14/10/2011. 19:30 h a l'Escola de Teixits: Conferència "El substrat del català", a càrrec de Josep Del Rio, doctor en Lingüística per la Universitat de Barcelona. Es tracta de la primera d'un cicle de dues conferències sobre la història de la llengua, que tractarà sobre les influències de les llengües pre-romanes que va tenir el llatí a la nostra zona i, doncs, el català. L'acte inclou la lectura del manifest del Correllengua 2011, enguany elaborat pel cantautor Cesk Freixas.
  • 28/10/2011. 20:00 h a l'Escola de Teixits: Presentació del llibre Catalunya, Estat d'Europa, a càrrec del Cercle Català de Negocis (CCN), que exposa les raons econòmiques que avalen la independència i posa sobre la taula els greuges a què Catalunya està sotmesa par part del govern espanyol.
  • 11/11/2011. 19:30 h a l'Escola de Teixits: Conferència "El català dins la Romània", a càrrec de Josep Del Rio. És la segona conferència del cicle sobre la història de la llengua que tractarà sobre les relacions gramaticals que manté la nostra llengua amb la resta de llengües neollatines.

Parteja