Nòvas ← d’Autras notícias

Els intercanvis universitaris, a debat

Representants de la Plataforma per la Llengua van participar en una sessió de reflexió i debat al voltant del desenvolupament de competències interculturals a les universitats, de l'acollida dels centres, dels organismes corresponents i de les seves mancances.

Així, el dilluns 17 d'octubre de 2011 a les 17.00 h a la Sala de Juntes del Rectorat de la URV va tenir lloc la sessió de treball, coordinada per la professora Jeanine W.M. Gregersen-Hermans, de la Universitat de Maastricht (Països Baixos), i amb el suport del Vicerectorat de Relacions Internacionals. La sessió tenia com a objectiu el coneixement de les necessitats universitàries en el camp de l'acollida dels estudiants de programes internacionals de mobilitat.

Cal recordar que la Plataforma per la Llengua porta gairebé 10 anys treballant l'àmbit de l'acollida universitària a partir d'iniciatives coordinades amb les universitats del nostre país, com el programa "Festa means party" o més recentment el "Català means feeling", una tasca que ha donat com a resultats guies d'acollida lingüística per als estudiants d'intercanvi, com la publicació Què és això del català?.

Parteja