Nòvas ← d’Autras notícias

Gran acollida dels primers Jocs de llengua a la Festa major de Sabadell

La Plataforma per la Llengua Vallès Occidental celebra l'èxit obtingut en els primers Jocs de Llengua, promoguts per l'ONG del català durant la Festa Major de Sabadell. Més de 60 persones van participar en l'activitat i van cobrir totes les sol·licituds que els organitzadors havien previst, en les dues modalitats que es van disputar: dissabte, el Superdictat i diumenge, l'Scrabble.

Els guanyadors de l'edició de dissabte van ser Xavier Ribau i Núria Cirera, que van empatar a punts en la primera posició i que dóna la casualitat que també són parella, Maria Calzada i Xavier Pons. Els guanyadors de diumenge van ser Francina Medina, Oriol Fages i Eulàlia Llarguès.

El concurs d'Scrabble va comptar amb l'inestimable i entusiasta suport de la Federació Internacional d'Scrabble en Català (autors, també, del vídeo 1r Concurs de Scrabble en Català 2011 - Sabadell). També es comptà amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sabadell, d'Abacus, de Mattel i del Grup de Teatre del Centre P. Sant Vicenç.

Els Jocs de Llengua constitueixen una bona manera de fomentar l'ús de la llengua -fent-la present en l'àmbit del lleure- i alhora, de donar a conèixer l'entitat a la ciutat en el marc de la Festa Major. Una iniciativa a repetir i consolidar!

Parteja