Nòvas ← d’Autras notícias

Benvinguda als turistes de Salou

La setmana passada, la Plataforma per la Llengua va distribuir 3.000 tríptics Benvinguts a Catalunya entre els turistes que passejaven pel passeig marítim de Salou. Cal recordar que pocs dies abans se n'havien distribuit un miler més entre els joves catòlics de diferents punts d'Europa i Amèrica Llatina que van participar a la missa multitudinària que va tenir lloc el divendres dia 12 a l'exterior del santuari de la Misericòrdia a la ciutat de Reus.

Aquest fulletó té l'objectiu de donar a conèixer la llengua i la cultura catalanes als estrangers i nouvinguts que visiten Catalunya i despertar-los-en l'interès, per tal que la seva estada sigui enriquidora i, alhora, respectuosa amb l'entorn. Es tracta d'un desplegable en català i anglès i que conté parts traduïdes en altres llengües com l'alemany, el francès o el castellà. Presenta elements bàsics de la llengua i cultura catalanes i mira d'explicar als visitants que venen a casa nostra durant els mesos d'estiu les particularitats culturals i lingüístiques del nostre país.

Descarrega't el fulletó en PDF aquí

Parteja