Nòvas ← d’Autras notícias

La Vanguardia en català, també al Campus de les Terres de l'Ebre

Tal i com ja vam exposar en una notícia anterior, la Plataforma per la Llengua s'havia posat en contacte amb diversos òrgans universitaris per assegurar que els exemplars de La Vanguardia que s'hi distribueixen fossin de la versió en català. Els i les estudiants de la URV, així com el Personal Docent Investigador i el Personal d'Administració i Serveis, poden gaudir des del passat dimarts dia 3 de maig dels exemplars habituals que es distribueixen de manera gratuïta als diversos campus en la nostra llengua.

Malgrat tot, havíem rebut diverses queixes per part d'estudiants del Campus Terres de l'Ebre pel fet de ser l'únic espai on encara no n'havien arribat. Després de diverses gestions, a partir del nou curs acadèmic, la premsa en català arribarà, també, a l'esmentat Campus.

Amb la normalització del Campus de les Terres de l'Ebre, la totalitat de la URV ja disposarà a partir del setembre de diaris en la nostra llengua.

Parteja