Nòvas ← d’Autras notícias

L'exposició “Obre't en català!” a Vilassar de Dalt ha estat un èxit

L'exposició "Obre't en català!" s'ha exposat al municipi de Vilassar de Dalt amb molt bona acollida. Des de la secció local de Vilassar es va pensar en aquesta exposició sobretot com una manera d'acostar-nos a les escoles del poble, però durant el cap de setmana anterior també la vàrem obrir al públic en general. La cloenda es va fer el dia 3 de juny coincidint amb una conferència d'Òmnium Cultural.

La proposta que vam fer a les escoles de fer visites a l'exposició va tenir molt bona acollida, amb una assistència d'uns 180 nens i nenes. Els centres que van participar-hi van ser les escoles Immaculada i Sant Jordi, que van portar els alumnes de 5è i 6è de primària, i l'Institut, que va dur els estudiants de 1r i 2n d'ESO. També vàrem convidar a visitar la mostra a un grup d'adults que estan estudiant català a través de l'entitat Càritas.

La durada de la visita va ser d'una mitja hora per grup. Cada visita va incloure, primer, una presentació del contingut de l'exposició, i, en segon lloc, una reflexió sobre l'hàbit de canviar d'idioma que tenim els catalanoparlants. Després, es va programar un recorregut "lliure" per l'exposició, per acabar amb la projecció del Lip dub per la llengua.

Parteja