Nòvas ← d’Autras notícias

Nova edició de la guia “Salam al català” adaptada a la comunitat araboparlant de Sabadell

La Plataforma per la Llengua i l'Ajuntament de Sabadell presentaran el proper dimarts, 15 de febrer, a les 7 de la tarda, al Centre cívic de la Creu Alta-cal Balsach (crta. De Prats de Lluçanès, 2) de la ciutat la Guia Salam al català . Aquesta guia va adreçada a la comunitat islàmica i araboparlant de Sabadell i té l'objectiu de mostrar els vincles que històricament hi ha hagut entre les realitats islàmica i catalana i d'apropar al llengua del país a la població musulmana araboparlant. El llibret compta amb la col·laboració especial de diverses entitats sabadellenques.

La primera edició de la guia es va editar el 2009, i l'èxit del projecte va fer que se'n fessin diferents adaptacions. Fa uns mesos ja es va realitzar una adaptació en urdú, i ara es presenta aquesta tercera part del projecte que s'ha realitzat en col·laboració amb institucions i entitats de Sabadell. A l'apartat "On puc aprendre català?" s'indiquen llocs on es pot aprendre català a Sabadell, i dades del programa Voluntariat per la llengua, i es facilita també informació sobre la possibilitat de participar-hi a través de la mateixa Plataforma per la Llengua Vallès Occidental. A la presentació hi assistiran representants de l'Ajuntament de Sabadell, de la Plataforma per la Llengua i  Mohamed Eddabouzi , imam de la comunitat islàmica de Sabadell.

Parteja