Nòvas ← d’Autras notícias

Un nou diari paradoxal lingüísticament

El diari digital Tarragona 21 treu avui la seva versió impresa, amb una presència nul·la de la llengua catalana, tot i que la seva versió digital (l'única que tenia fins ara) és en català. La Plataforma per la Llengua Tarragonès no entén la paradoxa lingüística en què incorre aquest diari.

Des de l'entitat no entenem la nul·la presència de la llengua catalana just en el moment en què apareixen noves iniciatives empresarials en català -com el diari Ara- o quan les publicacions consolidades ja han anunciat que normalitzaran els seus diaris -com és el cas de La Vanguardia-. Així, lamenten profundament aquest greuge, ja que, de moment, les versions impreses tenen més visibilitat i difusió que les versions digitals.

Avui mateix, la Plataforma per la Llengua s'ha posat en contacte amb l'empresa per proposar-li la millora dels dèficits lingüístics existents i normalitzar aquesta nova publicació periòdica.

Parteja