Nòvas ← d’Autras notícias

El diari Ara es presenta a Tarragona

La Plataforma per la Llengua de les comarques tarragonines va organitzar ahir dilluns 22 de novembre una presentació del diari Ara que va tenir lloc al Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili. Més de 130 persones van van omplir de gom a gom l'aula de gran dimensions habilitada per a l'ocasió.

Francesc Marco, de la Plataforma per la Llengua, inicià l'acte, que comptà amb les intervencions d'Oriol Soler -president de l'Ara- i de l'actor Oriol Grau, que exposaren el projecte i el funcionament intern del diari. Ramon Canela, de l'entitat organitzadora, va agrair el compromís de crear un nou mitjà en llengua catalana i donà pas a un col·loqui que s'allargà pel gran interès del públic en el nou mitjà de comunicació.

Els accionistes Toni Soler, Albert Om i Xavier Bosch, el director Carles Capdevila, el president Oriol Soler i alguns dels periodistes i col·laboradors del diari són els encarregats de donar-lo a conèixer en actes oberts al públic i organitzats pel teixit associatiu de cada població. Fins el el dia 28 d'aquest mes, que és el dia de sortida previst, el tour de presentacions seguirà, entre d'altres ciutats, a Reus i Granollers.

Parteja