Nòvas ← d’Autras notícias

La territorial del Tarragonès, amb l’associacionisme juvenil local

La Plataforma per la Llengua Tarragonès va participar el passat dia 6 d'octubre en una reunió d'entitats juvenils de la ciutat de Tarragona, organitzada pel Consell Nacional de Joventut de Catalunya, i que tenia com a objectiu decidir quins havien de ser els primers passos per crear el Consell Local de Joventut de Tarragona.

A la reunió, entitats juvenils o, com la territorial del Tarragonès, formades bàsicament per gent jove de diferents procedències (escoltes, esplais, joventuts de partits polítics, sindicats d'estudiants, associacions culturals, etc.), van discutir sobre quins passos s'havien de seguir per començar el procés de creació del Consell Local de Joventut. En aquests consells, les entitats juvenils de la població, es reuneixen i treballen per fomentar la participació del jovent en les associacions, crear una xarxa de coordinació entre les entitats locals i fer interlocució amb les administracions.

Des de la Plataforma per la Llengua Tarragonès creiem que és molt important formar-ne part, ja que ens permetrà crear vincles amb altres associacions de la ciutat, i així poder promocionar el català en diferents àmbits, i també ens facilitarà el contacte amb el jovent local en general.

Parteja