Contacta amb nosaltres

CantAlguer
Emergència lingüística
Compra llibre Mans manetes
L'Alguer. Un pentagrama com un carrer

A l'Instagram

• 👉 Dijous 13 de juny, en ocasió de la festa de final de curs, los alumnes de la classe 5ªD de l’Escola Primària Maria Immaculada de l’Alguer (Institut Comprensivo n. 2) han recivit los premis de la novena edició del Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català, organitzat de Plataforma per la Llengua, on han obtengut una menció especial pel joc presentat en gara “Endevina què”.

📕Lo joc de competició, ideat per fomentar l'aprendiment del català de l'Alguer, és estat realitzat sota la supervisió del professor Claudio Gabriel Sanna!

🔎 Més informació aquí: https://www.plataforma-llengua.cat/que-fem/noticies/6153/consegnats-los-premis-de-la-novena-edicio-del-concurs-tisner-de-creacio-de-jocs-de-catala-als-alumnes-vencidors-de-lalguer
  • 👉 La classe 5ª D de l'Escola Primària Maria Immaculada - Institut num. 2 de l'Alguer ha recivit una menció especial durant la cerimònia dels premis Tísner a Barcelona de divendres 24 de maig pel joc presentat en gara
  • 👉 Del 2022 la festa de Sant Joan de la Porta Llatina és una realtat!

🎉 Recuperada per voluntat de l'Obra Cultural de l'Alguer  i de la Plataforma per la Llengua, enguany havem celebrat la tercera edició moderna de la festa respectant los elements tradicionals de la cerimònia del vot: la lectura de les crides de Sant Joan, l'execució col·lectiva i participada de les Cobles de la Conquista dels Francesos, i la processió pels carrers del centre històric!

🥁 Viva Sant Joan de la Porta Llatina, que mos guardi de traïció.

🔎 Més info: https://www.plataforma-llengua.cat/que-fem/noticies/6125/lalguer-renova-per-tercer-any-consecutivo-lo-vot-a-sant-joan-de-la-porta-llatina

📺 Vídeo a YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KkQPkDGHkQU
  • 🥁 Vot al Gloriós Apòstol Sant Joan de la Porta Llatina - L'Alguer 6 de maig 2024

📜 Lectura de les crides de Sant Joan