Torna lo Cicle Gaudí a l'Alguer amb quatre noves projeccions en català

Les projeccions s'inauguren lo divendres 20 de octubre a les 19 h a la Sala de Conferències de Lo Quarter amb "Suro" de Mikel Gurrea

A més de "Suro", les altres pel·lícules sigueran "Toscana", "Les dues nits d'ahir" i "Ebre, del bressol a la batalla"

Entre lo mes de octubre i novembre d'enguany, arriba la 5a edició del Circuit Estable de Cinema Català, amb la projecció de 4 films participants als Premis Gaudí, lo concurs cinematogràfic més important de Catalunya i del cinema català contemporani. Les pel·lícules "Suro", "Toscana", "Les dues nits d'ahir" i "Ebre, del bressol a la batalla", programades respectivament los divendres 20 i 27 d'octubre i 3 i 10 de novembre, sigueran projectades a la Sala de Conferències de Lo Quarter, a les hores 19.

Lo Cicle de enguany és estat realitzat gràcies a la col·laboració entre diverses entitats que tenen cura de la llengua catalana de l'Alguer. Organitzat de la Delegació del Govern a Itàlia, Ofici de l'Alguer, Acadèmia del Cinema Català - Premis Gaudí, CSC Alghero Società Umanitaria, Òmnium Cultural de l'Alguer i Plataforma per la Llengua l'Alguer. Amb el suport institucional del Municipi de l'Alguer, la Fondazione Alghero, la Regione Autonoma della Sardegna i la Fondazione di Sardegna.

Recordeu les dates:

• Suro (2022) de Mikel Gurrea, divendres 20 de octubre
  • Toscana (2022) de Pau Durà, divendres 27 de octubre
  • Les dues nits d'ahir (2021) de Pau Cruanyes i Gerard Vidal, divendres 3 de novembre
  • Ebre, del bressol a la batalla (2016) de Roman Parrado, divendres 10 de novembre

Vos esperem!