Presentem a Igualada la campanya “Tots som referents lingüístics. No t’excusis!”

Organitzem una taula rodona sobre el català a l'escola el pròxim dijous 12 de maig a les 19 h al Casal Popular d'Igualada El Foment

Signa la carta oberta de la campanya i defensa el català a l'escola!

El pròxim dijous 12 de maig a les 19 h la campanya "Tots som referents lingüístics. No t'excusis!" es presentarà al Casal Popular d'Igualada El Foment amb una taula rodona que debatrà què es pot fer per defensar el català a l'escola. L'acte, organitzat per Plataforma per la Llengua amb la col·laboració de la resta d'entitats impulsores de la campanya, comptarà amb les intervencions de Iolanda Segura (USTEC-STEs), Gerard Furest (Intersindical-CSC Educació) i Marc Guevara (Plataforma per la Llengua).

La campanya "Tots som referents lingüístics. No t'excusis!" és una iniciativa de l'ONG del català, del Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC) i dels sindicats de docents USTEC-STEs i Intersindical-CSC, que busca renovar i enfortir el compromís amb el català dels sectors i agents més vinculats amb la joventut. Les entitats i persones que ho vulguin hi poden donar suport i adherir-s'hi signant la carta oberta penjada a la pàgina web de la campanya: www.notexcusis.cat/#carta-oberta