Activitats de la Plataforma per la Llengua al Maresme, Vallès Occidental i Tarragonès per Sant Jordi

Sant Jordi ja és a tocar, i la Plataforma per la Llengua organitza les activitats següents:

Activitats

El divendres 16 d'abril en Víctor Alexandre va presentar, a les 7 de la tarda a la Sala Noble d'Arenys de Mar, els seus llibres Set dones i un home sol i Trifulkes de la Katalana Tribu.

A partir de la tarda de Sant Jordi i durant tot el cap de setmana, la Plataforma per la Llengua serà present amb una taula informativa a la Mostra d'Entitats a la Riera de Canet de Mar, on es podran trobar les nostres publicacions, samarretes i adhesius. I per acabar la diada de Sant Jordi amb un altre bon llibre, també a Canet de Mar a les 7 de la tarda a la porta de la biblioteca, en Quim Gibert presentarà el seu darrer llibre Removent consciències. Transgressió cívica i fet nacional.

D'altra banda, el divendres 23 d'abril, la Plataforma per la Llengua Vallès Occidental repartirà material i informació amb una paradeta conjunta amb Òmnium Cultural, a la Plaça del Mercat, de les 10 del matí a les 9 del vespre. Al Camp de Tarragona, la Plataforma per la Llengua distribuirà material a Tarragona pel matí i a Reus per la tarda.