L'etiquetatge en català penetra en nous productes de marques blanques
El Corte Inglés etiqueta per primer cop en català alguns productes de marca blanca. Es tracta principalment de vins i caves catalans de denominació d'origen de les respectives marques pròpies, o d'altres productes amb denominació d'origen o de qualitat. Així mateix, enguany, Alcampo també va comprometre's a etiquetar aquests tipus de productes en català, afegint-se a la política que mantenen en aquest sentit els molts supermercats de distribució d'origen català. Malgrat que aquest etiquetatge és obligatori per llei, i que és d'ampli ús en les empreses distribuïdores d'origen català, encara no es compleix en algunes empreses importants. Aquest és el cas de Carrefour (Dia) que responent a les demandes de la Plataforma per la Llengua, ni tan sols ha confirmat l'acompliment de la Llei.
Pel que fa a El Corte Inglés, la normalització lingüística, que ja fa anys que està duent a terme en els diferents àmbits de l'empresa, continua ampliant-se en tots els sectors. A més l'empresa, segons ha confirmat a la Plataforma per la Llengua, té intenció d'ampliar encara molt més el camp d'actuació.
En el darrer any, per exemple, hi ha hagut un canvi molt substancial en la multitud de catàlegs i fulletons de les botigues i centres comercials de l'empresa, editats tots plenament en català. Aquest progrés també és patent en tots els serveis que va oferint al client català.