Notícies ← Altres notícies

Les postals de la campanya "A la universitat en català!", diumenge amb els diaris El Punt i AVUI!

Encara no us heu adherit a la campanya "A la universitat en català!"? Per a tots els que encara no tingueu la postal d'adhesió, les podreu trobar als diaris El Punt i AVUI de diumenge vinent dia 20 de desembre. És molt important que signeu les postals en paper, però recordeu que, a més a més, us podeu adherir a la campanya per Internet. Feu-ho a www.alauniversitatencatala.cat/campanya. Per a més informació de la campanya, visiteu www.alauniversitatencatala.cat/.

A cada exemplar dels diaris AVUI i El Punt de diumenge hi trobareu una postal de la campanya, cadascuna amb el corresponent sobre, que us permetrà enviar-la amb franqueig a destinació. Posar el vostre gra de sorra per impulsar el català a les universitats és molt fàcil: ompliu la postal amb les vostres dades, signeu-la, poseu-la dins del sobre, tanqueu-lo i poseu-lo dins d'una bústia. Entre tots aconseguirem que el català sigui una llengua de ple dret a la universitat.

És molt important que signeu les postals en paper, però recordeu que, a més a més, us podeu adherir a la campanya per Internet. Feu-ho a www.alauniversitatencatala.cat/campanya.

Per a més informació de la campanya, visiteu http://www.alauniversitatencatala.cat/.

Comparteix

  • Twitter
  • Facebook
  • Telegram
  • Whatsapp
  • Linkedin