Notícies ← Altres notícies

Ja està disponible el català a la zona de descàrregues d’Adobe

Tal com la Plataforma per la Llengua va anunciar el 19 de març passat (vegeu la notícia) ja és possible disposar d'una versió en català de l'Adobe Reader, l'eina per a la visualització i impressió de documents en format PDF més utilitzada.

Tot i això, no ha estat formalment fins aquesta setmana que Adobe ha incorporat el català al llistat de llengües disponibles a la seva pàgina de descàrregues en igualtat de condicions amb la resta d'idiomes disponibles.

Per tal d'accedir-hi només cal seguir l'enllaç: http://get.adobe.com/reader/otherversions/ i, un cop allà, seleccionar el català entre les més de trenta llengües disponibles al desplegable d'opcions idiomàtiques per a la descàrrega.

Des de la Plataforma per la Llengua es va contactar l'estiu passat amb la seu central de la companyia nord-americana per transmetre'ls el descontentament de nombrosos usuaris catalanoparlants que havien adreçat les seves queixes a la nostra entitat, denunciant l'absència de l'opció catalana als programes d'aquesta companyia.

Amb aquest nou pas, Adobe situa el català al mateix nivell que el grec, el xinès o l'alemany i fa un pas més cap a la plena normalització de la nostra llengua.

Comparteix

  • Twitter
  • Facebook
  • Telegram
  • Whatsapp
  • Linkedin