Preu especial per a socis al SAGA 2024: gaudeix del 'gaming' en català per només 5€

SAGA, saló del gaming, torna a La Farga de l'Hospitalet per tercer any consecutiu. Reserva't els dies 29 i 30 de novembre i 1 de desembre per gaudir de l'esdeveniment de referència dels videojocs en català

Organitzat per Plataforma per la Llengua, amb el suport de la Generalitat de Catalunya, comptarà amb competicions dels millors equips del League of Legendso amb una LAN Party de 56 hores. «Hem nascut per jugar» i #TothomÉsGamer» són els lemes de l'edició d'enguany, amb els quals es busca que tothom gaudeixi dels més de 100 punts de joc que oferirà el saló.

Els socis de Plataforma per la Llengua disposeu d'un descompte: podeu adquirir fins a 4 entrades a un preu especial de 5 € per entrada.

Per beneficiar-vos del descompte, cal que:

1. Envieu un correu electrònic a promocions@plataforma-llengua.cat o truqueu al telèfon 93 321 18 03, i demaneu per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia.

2. Entreu a la pàgina web: https://saga.koobin.cat/ i compreu les entrades. Abans de fer-ne el pagament, no us oblideu d'indicar el codi promocional que us haurem facilitat a «Descompte - Soci Plataforma per la Llengua - Codi promocional».

Vine a gaudir de les últimes novetats del videojoc en català. Recorda que #TothomÉsGamer!