20% de descompte per als socis en els espectacles d'aquesta temporada a la Fundació Joan Brossa i preus especials en alguns productes de la seva botiga

La Fundació també oferirà als socis preus molt avantatjosos en productes de la seva botiga

Els espectacles programats fins a final de juny són els següents:

Pruna, de Queralt Riera; Songs for the Bitch- Witch Women, de Mariona Naudin; Inaudit Festival de Música, a cura de Lluís Nacenta; Barba-Rossa, de La Trup; Exit Through the Gift Shop, de Carla Rovira, i El Cop Desert, de Projecte Ingenu.

Per a més informació, podeu consultar tota la programació seguint el següent enllaç: Arts en viu - Fundació Joan Brossa - Centre de les Arts Lliures (fundaciojoanbrossa.cat)

Les Arts en viu programades al Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa es poden gaudir tant a l'escenari de l'Espai T com en espais no convencionals a tot l'edifici.

Si ets soci de Plataforma per la Llengua, per beneficiar-te del descompte, sigui per als productes de la botiga o bé per adquirir entrades per als espectacles, envia un correu electrònic a promocions@plataforma-llengua.cat o truca al telèfon 93 321 18 03 i demana per l'àrea d'atenció al soci. Et facilitarem, per correu electrònic, l'enllaç exclusiu de socis per a la compra d'entrades en línia i dels productes de la seva botiga.

No deixis passar l'oportunitat de gaudir del millor art escènic!