El Canet Rock 2024 arriba a Plataforma per la Llengua! [DARRERES ENTRADES]

Si ets soci de Plataforma per la Llengua, disposes d'un descompte en la compra de les entrades de la 10a edició del festival Canet Rock, que es durà a terme el 6 de juliol del 2024

Canet Rock ja ha fet públics les principals actuacions de la 10a edició del festival: Oques Grasses, The Tyets, 31 FAM, Els Catarres, Figa Flawas Julieta, Miki Nuñez, Ginestà, La Fúmiga, O-Erra, Miquel del Roig, La Banda CanetRock, DJ Trapella, Mon DJ i DJ Ernest Codina, entre altres artistes.

Si ets soci de Plataforma per la Llengua, tens l'opció de gaudir d'un descompte de 3 € en la compra d'entrades.

Per poder aconseguir el descompte, cal enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o bé trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, des d'on et facilitarem el codi promocional per a la compra general d'entrades en línia del festival (despeses de gestió no incloses). Un cop obtingut el codi, s'ha d'accedir al següent enllaç: https://tickets.oneboxtds.com/canetrock/select/1736411 i seguir els passos que s'hi indiquen. El codi promocional s'ha d'introduir a "Altres Carnets Jove i promocions" i escollir "Altres descomptes".

Fem de la música un punt de trobada reivindicatiu de l'escena musical catalana. Cantarem i ballarem fins a veure sortir el sol!