Vols gaudir del millor rugbi català? Sortegem 5 entrades dobles per veure els Dracs Catalans!

Plataforma per la Llengua sorteja 5 entrades dobles per a veure el "Partit de la catalanitat", que enfrontarà l'equip nord-català contra els Leigh Leopards d'Anglaterra

El partit, que tindrà lloc el dia 24 de juny a l'estadi Gilbert Brutus, serà una gran festa de la catalanitat amb actes, actuacions musicals i moltes sorpreses!

Els afeccionats del rugbi català tenen una oportunitat de veure els Dracs Catalans, el millor equip català de rugbi a 13, de franc. Serà el pròxim 24 de juny, en ocasió del Dia de la catalanitat que se celebrarà al Gilbert Brutus, el camp de l'equip nord-català, coincidint amb el partit de la Superlliga europea que els enfrontarà contra els Leigh Leopards anglesos.

Plataforma per la Llengua sortegem 5 entrades dobles per a veure el Partit de la catalanitat! Per a participar-hi només cal que:

1.         Sigueu seguidors de l'entitat a Twitter o a Instagram

2.         Cliqueu m'agrada a la publicació de Plataforma per la Llengua anunciant el sorteig a Twitter o a Instagram

3.         Etiqueteu @ la persona amb qui voldríeu anar a veure el partit. Res més!

El sorteig estarà actiu del 2 al 8 de juny i anunciarem el guanyador el divendres dia 9! *

Aquest sorteig, que neix després de l'acord signat entre els Dracs Catalans i Plataforma per la Llengua per a promoure la llengua catalana a la Catalunya del Nord, és una excel·lent oportunitat per als aficionats del rugbi de presenciar en directe un partit de primer nivell tot animant als Dracs Catalans en el seu camí cap a la conquesta de la Superlliga. La passió i l'adrenalina d'aquest esport tan arrelat a la Catalunya del Nord, en una jornada de reivindicació de la cultura catalana, faran d'aquest esdeveniment una experiència inoblidable per als guanyadors.

Amb aquesta iniciativa, Plataforma per la Llengua continua la seva tasca de promoure la llengua catalana al món de l'esport a la Catalunya del Nord i reivindica la unitat de la llengua de punta del domini lingüístic. Si t'agrada el rugbi i vols viure una jornada reivindicativa, no t'ho pensis més: participa en el sorteig!

* Si el dia 12 el guanyador no ha respost, es repetirà el sorteig d'aquelles entrades!