Reserva la teva sessió de l’escape room Toys amb 10 € de descompte!

Atenció, apassionats dels jocs: portem una promoció que no podreu deixar escapar. El grup Bizarre de Barcelona estrenem promoció! Tots els socis de Plataforma per la Llengua tindran 10 € de descompte en la reserva de sessions.

La botiga de joguines del carrer del Gat Amagat és una de les més emblemàtiques del barri. A més de passar-hi llargues hores divertint-se, molts nens i nenes hi porten les seves joguines per ser reparades i fer que tornin a lluir com noves. Els darrers mesos, però, el botiguer treballa en horaris ben estranys, té una actitud misteriosa i cada cop són més els infants que troben a faltar aquelles joguines que havien deixat reparant. Què succeeix?

Durant el procés de compra, podreu escollir fer l'escape room en català, també disponible en llengua de signes catalana.

Per poder-vos beneficiar del descompte, els socis de la Plataforma per la Llengua heu de:

1- Enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o trucar al 93 321 18 03, i demanar per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia.

2- Entrar a la pàgina web https://bizarrebcn.com/ca/reserva/ i comprar l'entrada. Afegiu el codi a l'apartat final, abans de fer el pagament.

Aprofiteu aquesta oportunitat per gaudir d'una tarda diferent en família o amics!