Reserva la teva sessió de l'escape room Circus amb 10 € de descompte

Atenció, apassionats dels jocs: portem una promoció que no podreu deixar escapar. Des del grup Bizarre de Barcelona, estrenem promoció! Tots els socis de Plataforma per la Llengua tindran 10 € de descompte en la reserva de sessions.

El Circ Bizarre, amb gairebé cent anys d'història, compta amb una llarga trajectòria fent volar la imaginació de petits i grans. No obstant això, durant la darrera dècada l'espectacle ha patit una forta davallada de públic. El director del circ, Felix Amagatto, ha pres una polèmica decisió per intentar fer el xou més atractiu i així recuperar l'interès dels espectadors, però preferim que ho descobriu vosaltres mateixos. Ja teniu les vostres entrades?

Durant el procés de compra, podreu escollir fer l'escape room en català, també disponible en llengua de signes catalana.

Per poder-vos beneficiar del descompte, els socis de la Plataforma per la Llengua heu de:

1- Enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o trucar al 93 321 18 03, i demanar per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia.

2- Entrar a la pàgina web https://bizarrebcn.com/ca/reserva/ i comprar l'entrada. Afegiu el codi a l'apartat final, abans de fer el pagament.

Aprofiteu aquesta oportunitat per gaudir d'una tarda diferent en família o amics!