El Canet Rock arriba a Plataforma per la Llengua!

Els socis de Plataforma per la Llengua disposeu d'una tarifa reduïda en la compra de les entrades de la nova i multitudinària 9a edició del Canet Rock

El Canet Rock ja ha fet públics els principals grups de música que actuaran a la 9a edició del festival el pròxim 1 de juliol a Canet de Mar (Maresme). Stay Homas, The Tyets, Buhos, Suu, Els Catarres, Joan Dausà, Els Amics de les Arts, 31 FAM, Auxili, Triquell, Pupil·les, Pell de gall i Miquel del Roig, entre altres artistes, enguany actuaran al festival canetenc.

Si ets soci de Plataforma per la Llengua, tens l'opció de gaudir d'un descompte de 3 € en la compra d'entrades. No deixis escapar aquesta promoció!

Per poder aconseguir el descompte, cal enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us facilitarem el codi promocional per a la compra general d'entrades en línia del festival (despeses de gestió no incloses). Un cop aconseguit el codi, s'ha d'accedir al següent enllaç: http://www.canetrock.cat/ i seguir els passos que s'hi indiquen. El codi s'ha d'introduir a "Altres Carnets Jove i promocions".

Fem de la música un punt de trobada festiu i, sobretot, reivindicatiu de l'escena musical catalana! Cantarem fins que surti el sol!