L’alguerés Mauro Mulas siguerà lo nou delegat de Plataforma per la Llengua a l’Alguer

Mauro Mulas, membre fundador de Plataforma per la Llengua a l'Alguer, ha fet part del Consell directiu del Centre Excursionista de l'Alguer, és soci de l'Obra Cultural de l'Alguer i curador del projecte expositivo "La Vida Rústiga a l'Alguer" del CEA

L'Alguerés Mauro Mulas siguerà lo nou delegat de Plataforma per la Llengua a l'Alguer. L'assemblea de socis algueresos ha triat Mauro Mulas com a successor de Irene Coghene a l'Executiva, i la decisió és estada ratificada de la reunió de la Junta Executiva del passat 25 de març.

Membre fundador de la delegació territorial de l'Alguer de la Plataforma per la Llengua, Mauro Mulas (l'Alguer 1973) és laureat en Biotecnologies i en Infermerística a la Universitat de Sàsser, ha fet part del Consell directiu del Centre Excursionista de l'Alguer. Actualment és soci de l'Obra Cultural de l'Alguer, estudia la història i les tradicions de la ciutat i és curador del projecte expositivo "La Vida Rústiga a l'Alguer" del CEA. Endemés, a través de la sua recerca d'arxiu, Mulas és estat un dels principals implicats en la reconstrucció de la festa de Sant Joan de la Porta Llatina, recuperada l'any 2022, volguda de Plataforma per la Llengua i de l'Obra Cultural de l'Alguer.

Lo nou delegat que substituirà Irene Coghene en el desè aniversari de la territorial algueresa afirma "Continuarem a treballar per la nostra llengua, com havem fet en aqueixos deu anys".