Consegnats los premis del Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català als alumnes vencidors de l'Alguer

La delegada de Plataforma per la Llengua a l'Alguer, Irene Coghene, i los socis Lalla Barracu, Paolo Dessí i Salvatore Manca han consegnat material escolàstic als alumnes per haver obtengut lo quart lloc al concurs

L'edició d'enguany del Concurs Tísner amplia lo termini d'inscripcions fins al divendres 16 de desembre

Lo passat dissabte 3 de desembre membres de la delegació de Plataforma per la Llengua a l'Alguer han consegnat los premis del Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català 2022 als alumnes de la 2A i 2B de l'escola secondària de I grau de l'Institut comprensivo n.3 de l'Alguer, que han obtengut lo quart lloc al concurs amb les propostes "Aqueixa és l'Alguer" i "Lo Sidado de l'Alguer", coordinades de la prof.ra Maria Carboni.

Los alumnes són estats premiats amb material escolàstic de la delegada territorial de Plataforma per la Llengua, Irene Coghene, i dels socis de la territorial Lalla Barracu, Paolo Dessí i Salvatore Manca. A l'acte d'entrega, també hi han participat la Dra. Paola Masala, dirigent de l'Institut, i la prof. Maria Carboni, coordinadora didàctica dels projectes.

El Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català té l'objectivo que alumnes, ensenyants i escoles descobreixin la part lúdica i creativa de la llengua catalana partint de la creació d'un joc que permeti de prendre en consideració calqui aspecte de la llengua en manera creativa i participada.

Los docents que vulguin inscriure els seus grups a la vuitena edició del concurs encara ho poden fer tràmit lo formulari de la pàgina web, vist que lo termini d'inscripcions s'hagi allargat dues setmanes fins al divendres 16 de desembre.