“Encara hi som a temps”, el nou rap dels alumnes de l’Institut Narcisa Freixas i Cruells de Sabadell

El videoclip de la cançó, que inclou fragments de l'obra de Pere Quart, es va presentar ahir en el marc de l'acte de lliurament dels premis del 41è Concurs Literari Joan Oliver

La creació ha estat possible gràcies als tallers de rap de Nel·lo C organitzats a través del Pla d'Actuació Lingüística Integral de Sabadell Sud de Plataforma per la Llengua

Els alumnes de 3r d'ESO de l'Institut Narcisa Freixas i Cruells de Sabadell van presentar ahir, dijous 22 de setembre, el videoclip del rap "Encara hi som a temps" en el marc del lliurament de premis del 41è Concurs Literari Joan Oliver, Pere Quart. El videoclip és el resultat dels tallers de creació de rap impartits pel músic urbà sabadellenc Nel·lo C, que els alumnes van gaudir durant el tercer trimestre del curs passat.

L'estrena del videoclip es va fer en el marc de l'acte de lliurament d'aquests premis de l'Ajuntament de Sabadell en record de l'escriptor Pere Quart, i per aquest motiu es va decidir incloure en el videoclip diferents fragments de la seva obra literària. L'entrega dels premis va ser organitzada enguany pel mateix Institut Narcisa Freixas i Cruells.

Els tallers de rap que han permès fer aquest videoclip han estat organitzats per Plataforma per la Llengua a través del Pla d'Actuació Lingüística Integral del districte sisè de Sabadell. Aquesta iniciativa va néixer el 2017 per promocionar la llengua entre les persones nouvingudes del districte, una zona que, per raons històriques, presenta un ús social baix del català.