Notícies ← Altres notícies

Èric Bertran presenta la guia "Què faig si..? a Sant Feliu de Guíxols

El divendres 21 de novembre la Plataforma per la Llengua Empordà va presentar a Sant Feliu de Guíxols la guia "Què faig si...?", un recull de suggeriments útils per afrontar diverses situacions quotidianes pel que fa a l'ús del català.

L'acte va tenir lloc a la Casa Irla i va anar a càrrec d'Èric Bertran, autor del llibre "Èric i l'Exèrcit del Fènix". En la seva intervenció, l'Èric va donar testimoni de les seves experiències com a activista lingüístic. També van tenir la paraula Carme Freixedas, representant de la Plataforma per la Llengua Empordà i Jordi Vilà, regidor de Cultura de l'Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols.

Un cop presentada la guia, el públic va poder fer les seves aportacions sobre diversos aspectes relacionats amb l'ús quotidià de la llengua catalana. En acabar l'acte, es va oferir un petit refrigeri per a tothom.

Tots aquells que estigueu interessats a rebre la guia, envieu-nos un correu electrònic a plemporda@plataforma-llengua.cat o bé truqueu-nos al telèfon 676 301 038.

Comparteix

  • Twitter
  • Facebook
  • Telegram
  • Whatsapp
  • Linkedin