Celebrem els dotze anys de la Biblioteca del Sud de Sabadell amb un taller de mems per a joves

En el marc del Pla d'Actuació Lingüística Integral de Sabadell Sud, una desena d'adolescents participen al taller organitzat per Plataforma per la Llengua

El dijous 21 d'abril, Plataforma per la Llengua va impartir un taller de mems per a joves a la Biblioteca del Sud de Sabadell, en el marc dels actes de celebració del dotzè aniversari de la biblioteca. Al taller hi van participar una desena d'adolescents d'entre 12 i 16 anys, que van poder descobrir el català com a llengua vàlida per als mems, un dels formats creatius més virals d'internet.

L'activitat s'emmarca en el Pla d'Actuació Lingüística Integral de Sabadell Sud, una iniciativa de Plataforma per la Llengua nascuda el 2017 per promocionar el català entre les persones nouvingudes del districte sisè de la ciutat, que per raons històriques presenta un ús social baix de la llengua catalana.

A més del taller de mems, arreu del territori l'ONG del català també ofereix la possibilitat d'organitzar tallers de rap, de teatre, de glosa, de xarxes socials i de diversitat lingüística. L'objectiu és que els adolescents descobreixin les possibilitats lúdiques o creatives del català i se'l facin seu a través d'activitats que els siguin atractives.